Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest środa, 28 czerwca 2017, 03:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: niedziela, 12 marca 2017, 06:36 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 marca 2015, 19:36
Posty: 27
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: VW Tiguan 2007-
Silnik: 2,0 TDI CR CFFB 140
Imię: Wojtek
Witam zacnych forumowiczów,
pojawił mi się problem, po jakichś 50 km normalnej jazdy, czyli po dobrym nagrzaniu się autka zatrzymałem się na chwilę , zgasiłem silnik, po kilku minutach i ponownym uruchomieniu silnika zaczęła migać kontrolka świec żarowych, ruszyłem z miejsca po chwili zanikło turbo, zatrzymałem się, ponownie uruchomiłem silnik i wszystko ok. Wróciłem te 50 km do domu bez problemów - i tak było przez kilka dni. Podjechałem do mechanika bez migającej kontrolki i nic w komputerze się nie zapisało. Podjechałem następny raz z migającą kontrolką i zapisał się błąd o zaworze egr a mianowicie P046C00, P040300. dowiedziałem się wtedy, że trzeba wymienić cały podzespół - chodniczka recyrkulacji spali z zaworem erg i teraz pytanie... miał ktoś z Was już coś wspólnego z tym ekologicznym dziadostwem? Autko ma przejechane 167 kkm i nigdy nie zapalił mi się filt DPF, bo jeżdżę na trasach. Nowy podzespół znalazłem oryginalny za 1000 zł na alle....pl, zamienniki są już po 700 zł, regenerowane po 500 zł. Proponowali mi również wycięcie DPFa i zaślepienie egra za 1200 zł ale czasem jeżdżę do helmutów a tam kontrolują również spaliny i... nie chciałby przekombinować.
Poradźcie coś proszę...

________________________________________________________________________________________________
Pozdrawiam
YubY

VW TIGUAN 5N Sport&Style R-LINE 2,0 TDI CR 103kW 4Motion 2010r. modelowy 2011r.
Opel Frontera B 2,2 DTI 4x4 2000r. 31" MT/AT 3" lift + osprzęt


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 12 marca 2017, 22:25 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 lutego 2015, 23:45
Posty: 425
Lokalizacja: Jastrowie
Auto: VW Touran 1T2 2006-2010
Silnik: 1,9 TDI BLS 105
Imię: Marcin
miałem podobnie w touranie, u mnie okazało się że przetarły się przewody od EGR w wiązce pod filtrem powietrza 4 dni szukałem przyczyny, w końcu całą instalację rozłożyłem i znalazłem,też miałem zamiar usunąć egr i dpf i mi zaproponowali to za 800 zł .ale po zarobieniu tych przewodów autko już śmiga 3 miesiące bez problemu .też miałem problem w tym czasie z mocą.posprawdzaj wszystkie przewody od egr najlepiej idź po przewodzie od egr do ecu jak tam masz wszystko ok to tylko wymiana ewentualnie wycięcie dziada (tego nie radzę)

________________________________________________________________________________________________
Marcin jestem i miałem VW Touran 2.0 TDI 136 KM 2003 r modelowo 2004
Teraz mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM 2005 modelowo 2006
GG 7631161, Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 17 marca 2017, 10:05 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 16 lutego 2011, 15:36
Posty: 775
Lokalizacja: Olsztyn - Wrocław
Auto: VW Sharan MKI FLII 2004-2010
Silnik: 1,9 TDI BTB 150
Imię: Daniel
jestem tego samego zdania co marcyb3 poszukać przyczyny nieszczelności i naprawić. Egr bym nie wycinał co do dpf to już ostateczność jak ci się zapcha i już nie będzie można naprawić to tak. Ale ty śmigasz trasy i auto jeździ dużo w trasach także raczej to się nie powinno przydarzyć przy tym przebiegu.

________________________________________________________________________________________________
Sharan Special Sport by daneczek76
Forum Tiguan Forum Sharan Forum Alhambra Forum Touran Forum Yeti Forum Roomster


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 20 marca 2017, 11:53 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 marca 2015, 19:36
Posty: 27
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: VW Tiguan 2007-
Silnik: 2,0 TDI CR CFFB 140
Imię: Wojtek
Dzięki Wam za odpowiedzi,
zawór egz z chłodniczką wymieniłem na oryginalny, udało mi się kopić trochę taniej niż w serwisie i... d.pa.
Po przejechaniu ok. 80 km błąd dalej wyskoczył, turbo zanikło. Kilka razy uruchamiałem ponownie silnik i była powtórka... w końcu zatrybił i wróciłem te 80 km do domu już w spokoju, dzisiaj jadę znowu do mechanika, zobaczymy co tym razem da podpięcie do kompa.

________________________________________________________________________________________________
Pozdrawiam
YubY

VW TIGUAN 5N Sport&Style R-LINE 2,0 TDI CR 103kW 4Motion 2010r. modelowy 2011r.
Opel Frontera B 2,2 DTI 4x4 2000r. 31" MT/AT 3" lift + osprzęt


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 20 marca 2017, 15:48 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 lutego 2015, 23:45
Posty: 425
Lokalizacja: Jastrowie
Auto: VW Touran 1T2 2006-2010
Silnik: 1,9 TDI BLS 105
Imię: Marcin
Sprawdziles te przewody od egr do ecu???tak jak ci pisałem wyżej???

Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka

________________________________________________________________________________________________
Marcin jestem i miałem VW Touran 2.0 TDI 136 KM 2003 r modelowo 2004
Teraz mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM 2005 modelowo 2006
GG 7631161, Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 4 kwietnia 2017, 22:30 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 marca 2015, 19:36
Posty: 27
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: VW Tiguan 2007-
Silnik: 2,0 TDI CR CFFB 140
Imię: Wojtek
Dokończę temat, tak żeby było dla potomnych...
Jak dojechałem do mechanika to lampka zgasła i turbo wróciło, błędu żadnego nie był. Wężyki sprawdzone - wszystko ok. Jeszcze za dwa razy się zaświeciła kontrolka na kilka minut ale potem gasła, ma na to wpływ technika jazdy, tzn. czasem jeździ tiguanem moja żona, robi po kilka kilometrów dziennie i jeździ... mało dynamicznie, żeby nie napisać pierdołowato i to właśnie po jej jazdach zapala się ta kontrolka. Ja natomiast robię duże odcinki i ... dmucham mocno i nic się nie zapala.
Reasumując, wymiana zaworu razem z chłodniczką pewnie była konieczna a reszta to dynamiczna i długotrwała jazda.

________________________________________________________________________________________________
Pozdrawiam
YubY

VW TIGUAN 5N Sport&Style R-LINE 2,0 TDI CR 103kW 4Motion 2010r. modelowy 2011r.
Opel Frontera B 2,2 DTI 4x4 2000r. 31" MT/AT 3" lift + osprzęt


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 21 kwietnia 2017, 21:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 16 lutego 2011, 15:36
Posty: 775
Lokalizacja: Olsztyn - Wrocław
Auto: VW Sharan MKI FLII 2004-2010
Silnik: 1,9 TDI BTB 150
Imię: Daniel
yuby dokładnie tak jak piszesz raczej tu tkwił problem w zaworze, co nie szkodzi na przeszkodzie zawsze po żonie przedmuchać wydech :devil2: ten styl na forach nazywają PSJ - Pierdołowaty Styl Jazdy lub Piz....aty Styl Jazdy. W turbo gnojku turbina musi pracować w pełnej geometrii i dobrze jest ja te 3 - 3,5 tyś obrotów silnik osiąga przy zmianie biegów a żonka pewnie 2,5 i zmiana.

________________________________________________________________________________________________
Sharan Special Sport by daneczek76
Forum Tiguan Forum Sharan Forum Alhambra Forum Touran Forum Yeti Forum Roomster


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
height= height=