Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest piątek, 26 maja 2017, 03:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 10 lutego 2015, 01:20 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 4 lutego 2015, 13:07
Posty: 611
Lokalizacja: Miasto Trier. Niemcy.
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
tomekiewa napisał(a):
Zapewne masz dogrzewacz a znajduje się on pod lewym progiem pod drzwiami pasażera ale jest wciśnięty dość mocno we wnękę za progiem ,wystaje tylko taka mała rura wydechowa. sprawdź po odpaleniu auta czy słychać "startujący odrzutowiec"pod autem i czy robi się ciepła ta rurka .Jeśli tak to masz wsio OK



Slysze podczas jazdy "startujacy odrzutowiec" ale tylko jak dodaje gaz. Mozna to sprawdzic bez podnoszenia auta lewarkiem?

________________________________________________________________________________________________
Mowie i pisze po polsku. Jurek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 10 lutego 2015, 01:25 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 4 lutego 2015, 08:31
Posty: 49
Lokalizacja: Kamienna Góra
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Tomasz
tak to pewnie słyszysz świst turbiny. można schyl się pod lewym progiem koło tylnego lewego koła i tam to wylookasz.Odpal auto i poczekaj chwilkę przy obecnej aurze powinno ruszyć dogrzewanko, pod warunkiem że jest i to sprawne. tłumik widać nawet patrząc miedzy błotnikiem a kołem.

________________________________________________________________________________________________
nie ma rzeczy nie do naprawienia, są tylko niekompetentni "fachowcy" Dla swoich Tomek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 10 lutego 2015, 01:32 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 8 lutego 2015, 13:31
Posty: 69
Lokalizacja: Chełm \ woj.lubelskie
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
"Odrzutowca" powinieneś słyszeć także na postoju, kilka chwil po odpaleniu zimnego auta. Tak jak pisał @tomekiewa, schyl się i poszukaj rurki wydechowej (średnica mniej więcej jak zakrętka od butelki po napoju - lekko spłaszczona na końcu - wychodzi ona właśnie z dogrzewacza) przed lewym tylnym kołem. Powinny tamtędy zasuwać spaliny, wydając przy okazji dzwięk "odrzutowca".

________________________________________________________________________________________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 10 lutego 2015, 18:56 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
Temat bardziej schodzi już na dogrzewacze- także aby nie zasmiecać to proponuje przenieśc dalszą dyskusję w nowy dział o Dogrzewacz- Eberspächer-Webasto
viewtopic.php?f=24&t=101
Tutaj piszmy wszystko co dotyczy dodatkowego ogrzewania w naszych autach.

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 10 lutego 2015, 23:17 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
tomekiewa tak masz racje tu różnica jest tylko w odpalaniu jeden z temp zewnętrznej drugi z zegara ale zasada jest ta sama i tak się już przyjęło webasto to wiadomo co to jest w takim wypadku to by trza rozdzielić od rocznika było takie zakładane a od takiego rocznika inne i tu by było bardzie czytelne jeśli chodzi o dogrzewacz

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 11 marca 2017, 23:03 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 marca 2015, 09:08
Posty: 16
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI ASZ 130
Odnośnie pompki dodatkowej jej napięcie znamionowe to 12 V (jak wyczytałem) a co jeśli napięcie na pompkę wynosi 15 V???? Czy może to skutkować uszkodzeniem pompki???? Co może być przyczyną takiego napięcia (15 V).??? No i czy przekaźnik może być uszkodzony i może wie ktoś gdzie go szukać???? Sorki że z tematu pompki zszedłem trochę na elektryczne sprawy ale raczej dotyczą one właśnie jej. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 13 marca 2017, 21:39 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 marca 2015, 09:08
Posty: 16
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI ASZ 130
Dziś kupiłem nowy miernik. Napięcie na aku wynosi 12,5 V więc na pompce też powinno być około 12 - 11 V. Stary miernik już tylko do kosza się nadaje. Podsumowując, stary miernik mimo dobrej baterii źle pokazywał napięcie na aku i na pompce dodatkowej wody.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 18 marca 2017, 15:48 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 marca 2015, 09:08
Posty: 16
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI ASZ 130
Witam. W tą zimę robiłem dogrzewacz i wymieniałem starą pompkę dodatkową wody (na podszybiu). Piecyk działa idealnie ale pompka nie bardzo (piecyk wysłałem do zrobienia do Stefano - forum VW - a pompkę Stefano mi przysłał - po regeneracji. Polecam kolegę Stefano jeśli ktoś ma problemy z dodatkowym ogrzewaniem Webasto czy Eberpascher.). Dziś założyłem następną pompkę i chciałem Was zapytać. Po przekręceniu stacyjki słychać jak pompka pracuje ale po zgaszeniu silnika nie jestem pewien czy pracuje a chyba powinna. A u Was jak jest z ta pracą pompki???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 18 marca 2017, 23:46 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 16 lutego 2011, 15:36
Posty: 771
Lokalizacja: Olsztyn - Wrocław
Auto: VW Sharan MKI FLII 2004-2010
Silnik: 1,9 TDI BTB 150
Imię: Daniel
MaDin znamy Stefano unas na forum też jest ;)
Co do pompki nigdy nie zwróciłem uwagi , jedyna jaką słyszę to jak cykata ta od paliwa dla dogrzewacza.

________________________________________________________________________________________________
Sharan Special Sport by daneczek76
Forum Tiguan Forum Sharan Forum Alhambra Forum Touran Forum Yeti Forum Roomster


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 19 marca 2017, 14:56 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 marca 2015, 09:08
Posty: 16
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI ASZ 130
Ja teraz zwracam uwagę na pracę pompki. Po przekręceniu kluczyka w stan gotowości (ikonki zaświecą się) słyszę jak pompka na podszybiu pracuje. Słychać cichy szum lub brzęczenie. Czytałem wcześniej, że pompka pracuje po przekręceniu kluczyka i po zgaszeniu samochodu przez jakiś czas. Ale niestety jakoś nie słyszę pompki po zgaszeniu silnika. Piecyk owszem chodzi jeszcze około 2 minuty może trochę więcej po zgaszeniu. A u Was???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
height= height=