Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest poniedziałek, 19 listopada 2018, 23:40

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: środa, 11 lutego 2015, 22:23 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 4 lutego 2015, 10:06
Posty: 67
Lokalizacja: Ozorkow
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Darek
Kol rizist wlaczyles zaplon czy odpaliles silnik?

________________________________________________________________________________________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 11 lutego 2015, 22:35 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 8 lutego 2015, 13:31
Posty: 69
Lokalizacja: Chełm \ woj.lubelskie
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
rizist żeby było Ci wygodniej to może zdejmij tą osłonę na podszybiu mocowaną na 3 śruby (na klucz 10. Jedna śrubka centralnie na środku jak podniesiesz maskę i dwie po bokach, obok mocowania maski silnika) potem na pewno znajdziesz ten czujnik (masz go na zdjęciu od @Bogos) Potem wyciągnij go z kostki i w miejsce jego wsuwek włóż np. kawałek kabla lub spinacz biurowy, tak by zmostkować połączenie . Wtedy piec, o ile jest sprawny to powinien wystartować nawet przy 30 st. tak jak pisze Bogos. Jeśli nie ruszy to musisz szukać przyczyny w samy piecu, albo ew. w kabelkach, w kostce, która jest w niego wpięta.

________________________________________________________________________________________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 11 lutego 2015, 23:15 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 4 lutego 2015, 13:07
Posty: 647
Lokalizacja: Miasto Trier. Niemcy.
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Jurek
Ok. Lucek. Jutro tak zrobie.
Dzieki.

________________________________________________________________________________________________
Mowie i pisze po polsku. Jurek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 11 lutego 2015, 23:22 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
Tak na szybcika zrobiłem foto. Masz to teraz obrazowo jak wygląda czujnik i o jakiej zworce mówimy.


 

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 11 lutego 2015, 23:56 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 4 lutego 2015, 13:07
Posty: 647
Lokalizacja: Miasto Trier. Niemcy.
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Jurek
Bogos napisał(a):
Tak na szybcika zrobiłem foto. Masz to teraz obrazowo jak wygląda czujnik i o jakiej zworce mówimy.


Dzieki Bogos za fatyge, teraz juz wiem dokladnie gdzie jest ten czujnik i wiem co znaczy slowo zworka.

Jutro odpalam motor i przystepuje do "zabiegu".

________________________________________________________________________________________________
Mowie i pisze po polsku. Jurek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 12 lutego 2015, 00:39 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 5 lutego 2015, 01:00
Posty: 316
Lokalizacja: Podlasie
Auto: VW Sharan MKI FLII 2004-2010
Silnik: 2,0 TDI BRT 140
Imię: Andrzej
Koledzy jeśli chodzi o roczniki 95-00 (stara buda) to ten czujnik na podszybiu jest w tym samym miejscu co pokazujecie na zdjęciu. Jest czarno metalowy. Załącza piec poniżej 5 stopni, zaś w rocznikach 00-10 w (nowej budzie) załącza piec poniżej 10 stopni.

To jest czujnik 95-00
Załącznik postu (zdjęcie, film, schemat, mapka, link lub inny) jest widoczny tylko dla zalogowanych Użytkowników forum.
Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania aby widzieć załaczniki i wykorzystywać w pełni funkcje forum
" alt="Obrazek" />
Umiejscowienie go na podszybiu.
Załącznik postu (zdjęcie, film, schemat, mapka, link lub inny) jest widoczny tylko dla zalogowanych Użytkowników forum.
Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania aby widzieć załaczniki i wykorzystywać w pełni funkcje forum
" alt="Obrazek" />

________________________________________________________________________________________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 12 lutego 2015, 18:41 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 4 lutego 2015, 13:07
Posty: 647
Lokalizacja: Miasto Trier. Niemcy.
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Jurek
Witam.
Jak do tej pory, nie znalazlem przyczyny defektu dogrzewacza. Pare zdjec z mojej dzisiejszej akcji. Znalezienie czujnika zajelo mi sporo czasu. Byl podlaczony lecz odczepiony z plastykowego mocowania. Po zmostkowaniu czujnika spinaczem i wlaczeniu silnika, nic sie nie zmienilo: dogrzewacz milczal. Odpielem, zmierzylem przyrzadem,nie bylo zadnego przeplywu. Po wyjeciu jego z zamrazalnika (lodowki),przyrzad wykazal przeplyw. Z tego wynika ze czujnik jest dobry. Nie wiem od czego dalej zaczac?


 

________________________________________________________________________________________________
Mowie i pisze po polsku. Jurek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 12 lutego 2015, 19:21 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 8 lutego 2015, 13:31
Posty: 69
Lokalizacja: Chełm \ woj.lubelskie
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Z takich prostszych rzeczy to sprawdź jeszcze dokładnie kostkę z kablami, która jest wpięta bezpośrednio do dogrzewacza pod progiem. Obejrzyj ją dokładnie, bo te kabelki lubią tam pognić przy samej wtyczce, a wtedy to wiadomo - przerwa w przewodach - to i urządzenie nie będzie hulać. Umiejscowienie tego pieca sprzyja różnego rodzaju korozji itp.

Jeśli tu będzie wszystko ok, to jeśli nie masz możliwości podpięcia auta pod komputer, to pozostaję już tylko wymontowanie całego dogrzewacza, rozmontowanie go i szukanie problemu na stole. Najczęściej pada tam świeca, sitko lub sterownik ( to chyba najgorsze).

Wymontowując ewentualnie piec, połącz przewody z płynem kawałkiem węża gumowego (tylko odpowiedniego do takich rzeczy, tj. odpornego na temp. itd) Wtedy będziesz mógł używać samochód do czasu, aż wszystko naprawisz i zamontujesz go ponownie.

________________________________________________________________________________________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 12 lutego 2015, 19:38 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 4 lutego 2015, 13:07
Posty: 647
Lokalizacja: Miasto Trier. Niemcy.
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Jurek
Witaj Lucek.

Mam przekichana sprawe bo moj sharan stoi pod domem lub pod drzewkiem i nie mam mozliwosci dostepu pod spod auta.

Powiedz mi jeszcze czy jak zdemontuje caly dogrzewacz (np: do naprawy) to bede mogl dalej jezdzic autem? Nic tam pod spodem nie bedzie cieklo ani dmuchalo?

________________________________________________________________________________________________
Mowie i pisze po polsku. Jurek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 12 lutego 2015, 19:42 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
rizist
Zanim będziesz brał sie za wyciaganie pieca to postaraj sie podpiąc go pod kompa. Ponieważ ,Piec może byc też zblokowany przez sterownik i nawet wyciągnięcie pieca z auta nic nie da.Szukaj kogos z vag i zobacz jakie błędy ma piec ster.18. Jesli bedą jakies błędy a nie da sie ich wykasować to znaczy że piec zblokowany. jak tak bedzie to daj znać. powiem Ci co dalej robić.
Lo co pisze Lucek jak najbardziej sprawdz też .

rizist
Pieca nie wydzieraj pomału chłopie bo sie orobisz nie potrzebnie. Bardziej szukaj gdzieś vag lub vcds tym teraz bardziej sie martw.

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Ostatnio edytowano czwartek, 12 lutego 2015, 19:45 przez Bogos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
height= height=