Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest środa, 24 stycznia 2018, 11:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: czwartek, 5 lutego 2015, 21:02 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 4 lutego 2015, 13:55
Posty: 62
Lokalizacja: SJ\SK
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 2,0i ADY 115
Imię: Krzysiek
Może komuś sie przyda......
Po prawie trzech latach postoju nadeszła chwila, zeby Sharana, ktory wpadl mi w rece troche pogonic, poczatek nie zapowiadał problemów potem niestety autko zaczęło mieć różne objawy. Autko prychalo, szarpało, potrafilo gasnąć po zatrzymaniu, albo przy gwałtownym zejściu z obrotów, ewidentnie miało problemy z zaplonem, z wydechu było czuć ewidentny zapach paliwa.
Pierwsze kroki skierowalem do wyroczni w postaci diagnostyki vagiem, niestety tu kolejne rozczarowanie, moge zczytać dane np z absu, klimy, dane o pracy silnika pozostaja tajemnica.
Rozpoczęło sie szukanie przyczyny \ przyczyn niedomagan. Na pierwszy ogień poszła wymiana kabli WN, te wymieniane kilka miesięcy wcześniej miały ewidentne przebicia!!! Efekt w pracy wozu w zasadzie żaden. O ironio z pomocą przyszła tu kolejna awaria, padło serwo hamulców, zasygnalizowane twardym hamulcem i sykiem z serwa. Dodatkowym objawem jest tu zwiekszenie wolnych obrotów po wciśnięciu hamulca, spowodowany tym, ze układ podciśnienia serwa zintegrowany z podciśnieniową obsługą innego osprzętu. Podczas demontażu serwa, po zdjeciu przewodów podciśnienia okazalo się, że z układu vacuum wycieka paliwo. Miejscem gdzie występują oba te media jest regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej – tu okazał się uszkodzony, jako, że w sobote na szybko nie moglem kupić nowego ze stajni montowanych w VW, założyłem identyczny regulator montowany w silnikach Saaba 2.3T made in Japan:). Zamontowałem w miedzyczasie nowe serwo i czujnik położenia wału, którego kable straciły izolacje (działał chyba tylko siłą woli) auto ożyło, śmiga bez problemów, powodem zużycia serwa moglo być paliwo, które dostało sie do niego z układu podciśnienia.
Został do usunięcia problem z komunikacja z ECU.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
height= height=