Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest środa, 25 kwietnia 2018, 14:45

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 24 marca 2015, 20:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 29 stycznia 2015, 19:51
Posty: 117
Lokalizacja: PL-SLU I- Fienze
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,8 T 20V AWC 150
Imię: Krzysiek
Witam mam problem z moim sharanem który rzucił palenie :( .Historia przedstawia się tak samochód nie chce zapalic kiedy nie słychać po otwarciu drzwi pompy paliwa.Została wymieniona pompa paliwa przekażnik pompy nr 109 i 410 zawór odpowietrzenia zbiornika wszystko oryginalne vw sprawdzona wiązka.Usterka ta występuje bez powiązania czasowego tzn nie zdarza sie przez pól roku albo 3 razy w tygodniu dzieje się tak od roku i czasami nie odpali po 2 godzinach prób albo po 2 próbie bez dotykania niczego.Doprowadza mnie to szewskiej pasji bo nigdy nie wiadomo kiedy się zdarzy i od czego zależy.Może ma ktoś jakiś pomysł bo puszczą mnie z torbami tutaj już skasowali 400eu w serwisie vw.Błędy na vagu dotycza zwarcia do masy wtrysków i zaworu odpowietrzania zbiornika po odpaleniu brak jakichkolwiek błędów

________________________________________________________________________________________________
Człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce
Krzysiek
http://www.swiatpapierosow.pl/
E-palę od 08-08-2012


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 24 marca 2015, 21:50 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
witaj Krzysiu z twojego opisu to sugeruje ze trza w kostki troszkę zagladnac trza zdjąć od wtrysków dokładnie je oczyścić sprawdzić zasilanie i masę czy nie jest przypadkiem z zielonym lub białym nalotem bo prąd stały musi mieć super przewodność nie może być zaśniedziałe bo tracisz wtedy napięcie i nie dochodzi tam gdzie powinno spróbuj jak możesz wkleić kody błędów jakie występują w tedy będzie łatwiej szukać co

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 25 marca 2015, 19:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 29 stycznia 2015, 19:51
Posty: 117
Lokalizacja: PL-SLU I- Fienze
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,8 T 20V AWC 150
Imię: Krzysiek
Stasiu dzięki za zainteresowanie tematem.Tylko tutaj jest problem z zasilaniem pompy paliwa bo nie odpala tylko jak nie słychać po otwarciu dzwi pompy która powinna dobić ciśnienie na listwę wtryskową.Nie mam vaga więc polegam na tym co widziałem jak podłączyli komputer w serwisie

________________________________________________________________________________________________
Człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce
Krzysiek
http://www.swiatpapierosow.pl/
E-palę od 08-08-2012


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 25 marca 2015, 21:25 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 lutego 2015, 23:45
Posty: 434
Lokalizacja: Jastrowie
Auto: VW Touran 1T2 2006-2010
Silnik: 1,9 TDI BLS 105
Imię: Marcin
Cześć Krzysiek a może to wina krancowki , bo przecież coś po otwarciu drzwi sygnalizuje pompie ze musi dobić ciśnienie na wtryski , chyba że co innego załącza pompę, ale skupił bym się na tym dlaczego za każdym razem nie działa pompa, pewnie jest jakis czujnik ciśnienia który sygnalizuje spadek , a jak będzie walniety to nie zasygnalizuje tego i pompa nie zrobi ciśnienia, proponuje sprawdzić te dwie rzeczyczyli końcówkę i czujnik

________________________________________________________________________________________________
Marcin jestem i miałem VW Touran 2.0 TDI 136 KM 2003 r modelowo 2004
Teraz mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM 2005 modelowo 2006
GG 7631161, Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 25 marca 2015, 21:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 29 stycznia 2015, 19:51
Posty: 117
Lokalizacja: PL-SLU I- Fienze
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,8 T 20V AWC 150
Imię: Krzysiek
No myslałem o tej krańcówce w dzwiach ale myśle że ona jest ok bo załacza lampki wewnętrzne i daje sygnał na deskę.Dzięki za podpowiedz z tym czujnikiem tylko podstawowe pytanie gdzie go szukać.Najgorsze że już przekopałem neta aby znależć schemat instalacji i nic nie ma.Jak bym miał schemat to widział bym jak to jest sterowane i gdzie szukać a tak to czarna magia.Teraz sprawdziłem krańcówka ma tylko 2 wejścia więc trza by pruć instalacje żeby wiedzieć gdzie to idzie dalej

________________________________________________________________________________________________
Człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce
Krzysiek
http://www.swiatpapierosow.pl/
E-palę od 08-08-2012


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 25 marca 2015, 22:19 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 lutego 2015, 23:45
Posty: 434
Lokalizacja: Jastrowie
Auto: VW Touran 1T2 2006-2010
Silnik: 1,9 TDI BLS 105
Imię: Marcin
Krzysiek czujnik musi być gdzieś na przewodach paliwowych blisko wtrysków, bo musi przekazać pompie że jest słabe ciśnienie, poszukaj tam,a odnośnie krańcówki to zamień ją załóż z innych drzwi, u mnie w sharanie była na 3 piny krańcówka. ja obstawiam tylko te dwie rzeczy które odpowiadają za pracę pompy paliwa

________________________________________________________________________________________________
Marcin jestem i miałem VW Touran 2.0 TDI 136 KM 2003 r modelowo 2004
Teraz mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM 2005 modelowo 2006
GG 7631161, Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 25 marca 2015, 22:58 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
Krzysiu ale co ma wspólnego krańcówka z pompa wtryskową pompa wtryskowa jest zasilana z pod stacyjki i z instalacji przekaźnikowej i bezpiecznikowej po wsadzeniu kluczyka i przekręceniu go na pierwszy zakres powinna pompa podać ciśnienie na listwę potem masz start jeśli tego nie masz to sprawdź przy stacyjce lub zawór ciśnieniowy jest zamknięty wtedy pompa nie poda bo nie ma sygnału od niego on powinien być w okolicy listwy lub na zasilaniu sprawdź Krzysiu wszystkie wężyki podciśnieniowe ,,,,,, co do krańcówki to ktoś tam tobie Krzysiu zmienił czy już tak miałeś to nie powinno tak być podłączone ,,,,,,

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 25 marca 2015, 23:12 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 lutego 2015, 23:45
Posty: 434
Lokalizacja: Jastrowie
Auto: VW Touran 1T2 2006-2010
Silnik: 1,9 TDI BLS 105
Imię: Marcin
Stasiu tak może być , ojciec miał takie coś w fordzie , że jak drzwi otworzył to załączona została pompa. Więc jeśli końcówka odpowiada za włączenie oświetlenia i informacji na liczniku, to możliwe że ona odpowiada także za pompę żeby zrobiła odpowiednie ciśnienie zanim zacznie odpalac olauto. Stasiu ty podałeś przykład z diesla, a Krzysiek ma benzynę więc może być inne rozwiązanie

________________________________________________________________________________________________
Marcin jestem i miałem VW Touran 2.0 TDI 136 KM 2003 r modelowo 2004
Teraz mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM 2005 modelowo 2006
GG 7631161, Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 25 marca 2015, 23:20 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
ale dla mnie jest to troszkę Marcin nie tak bo pompa pobiera dość duży prąd i taka krańcówka to może nie wystarczyć by przyjąć tak duże obciążenie wiem Marcin ze ma benzynke ale i tam tez są podciśnienia a zwłaszcza na listwę gdzie jest zasilana właśnie na wtryski i jest tez zawór regulujący ciśnienie

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 25 marca 2015, 23:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 29 stycznia 2015, 19:51
Posty: 117
Lokalizacja: PL-SLU I- Fienze
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,8 T 20V AWC 150
Imię: Krzysiek
Staś krańcówka z dzwi kierowcy podaje sygnał na sterowanie pompy bo tylko po otwarciu dzwi kierowcy startuje pompa paliwa która dobija ciśnienie na wtrysku.Już próbowałem wchodząc dzwiami pasażera nie odpale samochodu.Według mnie problem jest w sterowaniu pompą paliwa która nie dostaje sygnału aby się załączyć.Dlatego szukam schematu instalacji aby to prześledzić skąd idą sygnały .Najgorsze jest to że nie ma tego jak sprawdzić bo nie ma zadnychdodatkowych objawów i czasami to nie zdarza się przez dłuższy czas np.pół roku

________________________________________________________________________________________________
Człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce
Krzysiek
http://www.swiatpapierosow.pl/
E-palę od 08-08-2012


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
height= height=