Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest środa, 12 grudnia 2018, 04:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: piątek, 23 lutego 2018, 14:32 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 28 stycznia 2015, 23:31
Posty: 579
Lokalizacja: PL - Kraków
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AVG 110
Imię: Krzysiek
Jak w temacie - objawy:
przy predkości ok.150km/h spadek mocy i mozliwa jazda ca120km/h, spiernicza mi i wyprzedza mnie tabun moich ok 20koników :)
a po wyjeździe z autostrady i zmniejszeniu prędkości na odcinku 2km do roboty słychać terkotanie jakby jakiś elektrozawór przepuszczał, niestety jest to odcinek na którym nie bardzo mam się gdzie zatrzymać, po 8h postoju pod robotą owy tabun 20koni wraca do swojej stajni pod maske i możliwa jest jazda z pełna mocą - powtórzyło sie to już dwukrotnie. Dodatkowo po przyjeździe i wyłaczeniu silnika w garażu słychac terkot jakby kłapał jakiś elektrozawór - terkot gdzieś pod maską jakby na podszybiu po lewej choć być może to subiektywny odsłuch.
Po przyjeśdzie do domu nagrzany silnik , odpaleniu i krótkiej pracy w silnika w garażu oraz wyłaczeniu silnika tego terkotu nie ma. Objaw nie występuje również gdy jeździ sie np. przez tydzień emerycko 100-120km/h
Znalazłem w innym wątku posty Daniela ale ale dotyczyły one nowszego auta.
Stawiam na zawór sterujący geometrią turbiny - jak sądzicie ?
Gdzie sie on dokładnie znajduje w staruchu AVG ?

[wysłane z Tapatalka]

________________________________________________________________________________________________
O najlepszym towarzystwie mówi się, że rozmowa w nim poucza, a milczenie kształci - J.W. Goethe
Pozdrawiam Krakowa - Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 7 marca 2018, 14:32 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 4 lutego 2015, 08:31
Posty: 52
Lokalizacja: Kamienna Góra
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Tomasz
Cześć Krzychu. objawy typowe dla zaworka N75 właśnie odpowiedzialnego za pracę geometrii no i właśnie jest na podszybiu dość głęboko schowany. Spróbuj zamienić go z zaworkiem obok i powinno być dobrze. A jak Ci pdczas jazdy złapie tryb awaryjny to wyłącz na moment zapłon i odpal ponownie podczas jazdy tylko z kluczyka a nie z biegu. powinno skasować tryb awaryjny.

________________________________________________________________________________________________
nie ma rzeczy nie do naprawienia, są tylko niekompetentni "fachowcy" Dla swoich Tomek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 22 marca 2018, 17:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 28 stycznia 2015, 23:31
Posty: 579
Lokalizacja: PL - Kraków
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AVG 110
Imię: Krzysiek
Dzieki Tomku za podpowiedź, też na to stawiałem - na razie się nie powtarza ale i auto nie dostaje ode mnie kopa tak mocno a i tak po świętach bedzie u kumpla z paroma innymi sprawami do zrobienia to ogarniemy i ten temacik :)

Skrobniete z Tapatalka

________________________________________________________________________________________________
O najlepszym towarzystwie mówi się, że rozmowa w nim poucza, a milczenie kształci - J.W. Goethe
Pozdrawiam Krakowa - Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
height= height=