Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest środa, 12 grudnia 2018, 04:42

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: niedziela, 1 stycznia 2017, 20:43 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 8 lipca 2015, 23:50
Posty: 114
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AFN 110
Imię: Adam
Mam takie pytanko, od czego jest zależy w jakim momencie włącza się turbina. Bo z tego co u mnie zauważyłem załącza przy 2800 i czy istnieje możliwość przestawienia jej?. A musze sie pochwalić że zaskoczyła po sprawdzeniu przewodów i wymianie co niektórych :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 3 stycznia 2017, 20:01 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 5 lutego 2015, 01:00
Posty: 316
Lokalizacja: Podlasie
Auto: VW Sharan MKI FLII 2004-2010
Silnik: 2,0 TDI BRT 140
Imię: Andrzej
To coś ze sterowaniem turbo nie tak. Turbo powinno wstawać powoli od 1500 -1600 obrotów. Przy jakiś 2100 obr powinno porządnie dokopać.

Do sprawdzenia wężyk od gruszki w turbo, sama gruszka czy działa prawidłowo, zawór N75. To tak ogólnie na początek. Jeśli z tym wszystkim co napisałem jest ok to można wyregulować długość sztangi od gruszki przy turbo ale to w ostateczności.

________________________________________________________________________________________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 3 stycznia 2017, 22:02 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 8 lipca 2015, 23:50
Posty: 114
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AFN 110
Imię: Adam
w sumie wcześniej miałem błąd na kompie z ciśnieniem w kolektorze dolotowym, teraz go nie ma.Po wymianie przewodu idącego do gruszki a raczej dołożeniu dłuższego przewodu turbina ruszyła. Nie wiem dokładnie jaka długość ma być i czy przypadkiem ta właśnie długość ma znaczenie. Zawór N75 w sumie żadnego błędu nie wysyła.
Może ja to źle napisałem tutaj zrobiłem coś takiego :) http://vaglog.pl/log-011_vpn55GC.html w porównaniu z tym to jest efekt http://vaglog.pl/log-011_Y4M83.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 4 stycznia 2017, 15:18 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 lutego 2015, 23:45
Posty: 436
Lokalizacja: Jastrowie
Auto: VW Touran 1T2 2006-2010
Silnik: 1,9 TDI BLS 105
Imię: Marcin
Długość przewodu nie ma znaczenia

wystukane z mojego Siamsiunga :P

________________________________________________________________________________________________
Marcin jestem i miałem VW Touran 2.0 TDI 136 KM 2003 r modelowo 2004
Teraz mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM 2005 modelowo 2006
GG 7631161, Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
height= height=