Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest poniedziałek, 15 października 2018, 12:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: środa, 30 marca 2016, 21:26 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
Paweł innym przyrządem sprawdza się jakie ciśnienie pompka w układ daje to mi się zdaje ze trza podłączyć na tłoczeniu czyli jakie podaje już na wtryski ciśnienie spróbuje poszukać jaki to przyrząd do tego jest

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 30 marca 2016, 21:43 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 25 lutego 2015, 17:04
Posty: 82
Lokalizacja: Kurp
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: Paweł
Dzięki. A skoro mierzy się to innym przyrządem to czy rzeczywiście ma na pompie paliwa być 0,6 bara tak jak na servie? I skoro już jesteśmy przy temacie pomp paliwa, to czy ktoś z Was może mi powiedzieć jak sprawdzić stan pompy paliwa tej w zbiorniku? Działać to działa na pewno bo ją słychać, ale jak sprawdzić czy działa dobrze?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 30 marca 2016, 21:50 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
Paweł tu masz jak się sprawdza ciśnienie jakie podaje pompka paliwa ta co jest w vac
https://www.youtube.com/watch?v=oQOOSB1OvnQ

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 30 marca 2016, 22:23 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): piątek, 25 grudnia 2015, 15:51
Posty: 24
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Kolego znowu wprowadzasz w błąd. Posiłkujesz się filmikami z których nic nie rozumiesz jak mniemam. Nie chodzi tu o parametry pompy próżniowej które powinny być blisko próżni absolutnej. Tak dla jasności to próżnia to -1bar. Czyli takowa pompa powinna mieć około -0.8 a nawet -0.9 Bara Zero to ciśnienie atmosferyczne. Pompa paliwa natomiast napędzana wałkiem rozrządu tak w przybliżeniu wytwarzać powinna na jałowych obrotach około 3 barów a przy obrotach podchodzących pod maksymalne okolo 8-9 barów. W zeszłym tygodniu wymieniłem dwie takowe pompy.

Cały czas twierdze ze tu problemem nie jest żadna pompa i krążycie wkoło tematu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 31 marca 2016, 07:47 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 25 lutego 2015, 17:04
Posty: 82
Lokalizacja: Kurp
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: Paweł
Czyli nadal nie wiem jak to prawidłowo zmierzyć i jaki powinien być prawidłowy wynik przy określonej liczbie obrotów :(
Czy podczas uruchamiania auta też pompa musi osiągać jakiś określony wynik?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 31 marca 2016, 20:22 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
witaj Paweł ten filmik co ostatni wkleiłem to jest do mierzenia ciśnienia CR czyli troszkę inny silnik w naszych to nie ma możliwości zmierzenia ponieważ pompa ta jest przykręcona do czapy a tam są już tylko kanaliki co dostaje się ropa już na Pompo wtrysk jedynie co można sprawdzić tyko pompę ta co jest w zbiorniku co podaje na filtr paliwa i dalej w siec jedynie co jeszcze to spróbować ją wymontować i zobaczyć poszczególne części tak jak jest pokazane na w/w filmiku

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 31 marca 2016, 20:28 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
dodam Paweł Ja bym sprawdził ta pompę w zbiorniku być może ona po postoju jest mniej jak by wydajna i na pierwsze uderzenie paliwa co ma podać to jej wydajność jest mniejsza potem może jak opisujesz jest już ok wiem ze te pompy sporo prądu zabierają sprawdził bym ją

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 31 marca 2016, 21:53 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): piątek, 25 grudnia 2015, 15:51
Posty: 24
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
[ treść OT - przeniesiona: viewtopic.php?f=15&t=735&p=8736#p8736 ]
[moderacja - wycięte uwagi dot. wieku kol. stasio59 ]


ale pompa w baku to pompa podająca i nawet w sharanach czasami ta pompa nie występowała. To element tylko wspomagający i nic więcej. Ciśnienie jakie daje pompa tandemowa sprawdzić się da i po to jest ta śrubka co podawał kolega wyżej wkręcana w pompę tandem na imbusik. Gwint tam jest 10x1. A ciśnienie ma być jak wspomniałem od 3 do 9 barów. Pompki elektrycznej z baku może nawet tam nie być podłączonej a ropę można sobie czerpać z butelki.


Ostatnio edytowano piątek, 1 kwietnia 2016, 01:35 przez smok_wawelski, łącznie edytowano 4 razy
Wydzielono treść OT, usunięto uwagi personalne stanowiące OT


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 31 marca 2016, 23:25 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 25 lutego 2015, 17:04
Posty: 82
Lokalizacja: Kurp
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: Paweł
A jak sprawdzić stan pompki w zbiorniku i uznać, że działa ok lub szwankuje? Rozumiem, że wyjąć i obadać naocznie, ale jakie defekty ją eliminują?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 1 kwietnia 2016, 01:22 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 28 stycznia 2015, 23:31
Posty: 576
Lokalizacja: PL - Kraków
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AVG 110
Imię: Krzysiek
@kowal - skoro negujesz kolegów to przecież chyba zwłaszcza Ty powinieneś wyrażać się ściśle i prawdziwie więc dla tego zwróciłem Ci uwagę na poprzednie nieścisłości - treść naszej dyskusji stanowiła tutaj OT więc wydzieliłem i przeniosłem do wątku viewtopic.php?f=15&t=735&p=8736#p8730
Uwagi co do wieku kol. stasio59 były bez związku z tematem - wyciąłem

________________________________________________________________________________________________
O najlepszym towarzystwie mówi się, że rozmowa w nim poucza, a milczenie kształci - J.W. Goethe
Pozdrawiam Krakowa - Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
height= height=