Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest środa, 12 grudnia 2018, 19:20

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: czwartek, 4 czerwca 2015, 22:04 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
witaj dobra czekam na info jak dostaniesz drugie i sprawdzi co jest co daj znać

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 6 sierpnia 2015, 07:27 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 25 lutego 2015, 17:04
Posty: 82
Lokalizacja: Kurp
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: Paweł
Panowie nie myślcie, że ja zapomniałem o temacie. Pamiętam cały czas, a milczę ponieważ po prostu jeszcze nic nie wiem. Dopiero za jakieś 5-6 tygodni mają być pewne pompki na podmianę i dopiero wtedy będę wiedział coś konkretnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 1 września 2015, 21:57 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 8 lipca 2015, 23:50
Posty: 114
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AFN 110
Imię: Adam
Ja się na szybko podłącze do tematu, mianowicie z tym szarpaniem jest u mnie inaczej. Do sedna przejechałem z jakieś 1,5 kilometra pojawiła się usterka. Polega ona na tym iż rozpędzając auto zmieniam bieg i nagle jest szarpnięcie, i tak prawie przy każdym biegu. Podłączyłem się pod vaga gdzie wyskoczył mi błąd 17978 Moduł sterujący zablokowany/brak osprzętu/nie związany ze sprzętem. Miał może ktoś podobny problem??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 1 września 2015, 22:26 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
Adam. Nagle ta usterka Ci sie pojawiała czy stopniowo??????

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 1 września 2015, 22:38 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 8 lipca 2015, 23:50
Posty: 114
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AFN 110
Imię: Adam
Dzisiaj nagle, wcześniej miałem z jakieś 2 miesiące temu. Tylko wtedy błąd jaki mi wyskoczył to był z czujnikiem wzniosu iglicy (i paliła mi się lampka grzania świec). Dzisiaj nic mi się nie zapaliło ale objaw podobny do poprzedniego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 2 września 2015, 11:30 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
oberech napisał(a):
błąd 17978 Moduł sterujący zablokowany/brak osprzętu/nie związany ze sprzętem.

17978 - możliwe usterki:
-próba manipulacji
-zwarcie przewodów komunikacji
-usterka w systemie immobilisera
-uszkodzenie komputera sterujacego silnikiem
-komputer sterujacy silnikiem, nie został dopasowany do IMMO.
Musisz Adamnie bardziej to sprecyzowac czy to bardziej masz problem mechaniczy czy tez jest to zwiazane z praca silnika bo ten blad raczej nic nie ma wspolnego z plynna praca silnika jak juz zapali. :)

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 2 września 2015, 22:31 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 8 lipca 2015, 23:50
Posty: 114
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AFN 110
Imię: Adam
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia czyj to problem czy mechaniki czy elektryki. Taki błąd mi wyskoczył i z taki się dzielę. Dzisiaj miałem ten sam problem po zmianie biegu na 3 przyśpieszam i szarpnięcie. Może to któryś z wtrysków albo nie wiem :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 2 września 2015, 23:20 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
Tak owszem. To co pisales i podawales ten bład z vag to sie tyczyło wtrysku sterującego na 3 cylindrze. A przy dodawaniu gazu i popuszczaniu tez tak siepie??? co słyszysz??? może masz luz na półosiach,przeguby,poduszki,łapa pod skrzynią. Posprawdzałeś to już???Pierwsze usuń usterki mechaniczne i jak bedzie dalej robic to bedziemy dumać. Może wlej jakiegos diesel cleaner to cos może pomoże jesli się cos zaciera w tym wtrysku lub w pompie,może masz nastawnik juz zaprany. :unsure:

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 5 września 2015, 21:50 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 8 lipca 2015, 23:50
Posty: 114
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AFN 110
Imię: Adam
Odpowiadam iż problem z tym szarpaniem jak na razie ustało. Po wykasowaniu błędu. Zobaczymy kiedy teraz się pojawi. Mechanik coś wspominał, że takie coś powstaje "gdy podczas zmiany biegu np z 2 na 3 za mało rozpędzę gada" wtedy powstaję zapowietrzenie/zawieszenie się czujnika sterującego. Jak się pojawi taki sam objaw to trzeba będzie nas pozbyciem się go już na zawsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 5 września 2015, 22:43 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
Podjedz do jakiegoś pompiarza niech ci sprawdzi dobrze pompę diesla a dokładnie nastawnik. Te silniki to jak czołgi także na pewno nic poważne się nie dziej tylko coś opornie to sprawdzanie idzie. :rolleyes:

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
height= height=