Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest czwartek, 26 kwietnia 2018, 15:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 2 czerwca 2015, 22:15 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 25 lutego 2015, 17:04
Posty: 82
Lokalizacja: Kurp
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: Paweł
Tylko aktualnie nie mam takiej możliwości z braku funduszy. Czy tak nie można eksploatować samochodu? Nic się nie dzieje poza tym, że dowiedziałem się o tym, tzn moc jest tak jak powinna, z płynem się też nic nie dzieje, silnik chodzi teraz ładnie i jak na diesla ma ładną kulturę pracy. W sumie też nic mi nie wiadomo o tym, żeby ktoś kiedyś tam zaglądał - auto kupiłem od braciaka, a on z kolei od dobrego znajomego więc to jest pewniak, tylko jak widać z pewniakami też różnie bywa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 2 czerwca 2015, 22:22 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
witaj Paweł wiesz masz ta świadomość ze jednak cos jest i na pewno będziesz o tym podświadomie myślał jak zdobędziesz fundusze warto zastanowić się nad zakupem bo wiesz dzisiaj jest ok a jutro już nie ( pukam w nie malowane drzewo ) by nie zapeszać wiesz mogę się popytać u kolesi za ile by poszła taka goła czapa

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 2 czerwca 2015, 22:25 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 25 lutego 2015, 17:04
Posty: 82
Lokalizacja: Kurp
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: Paweł
Na razie tak czy siak nie będę zmieniać. Musi być jak jest, jak coś się zacznie dziać to wtedy będę myśleć, ale będę pamiętać o Twojej propozycji popytania się w razie czego :) Tylko jakie mogą być skutki użytkowania auta z taką wadą?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 2 czerwca 2015, 22:40 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
Paweł może być tak ze już nie uszczelnisz gniazda miedzy wtryskiem a miejscem gdzie on wchodzi orangi będziesz wymieniał ale to będzie doraźnie na krótki okres czasu one musza ciasno w tych gniazdach być osadzone to jest w podobnie jak ukręcisz gwint w głowicy pod świece próbujesz wkręcać a ona i tak nie trzyma pewnie po pewnym czasie wypadnie Paweł może to dało jakiś obraz dla ciebie byś zrozumiał ale na razie jak jest ok to jeździj wiesz to może trzymać i wieki i nic się nie będzie działo to samo da o sobie znać sam to zauważysz

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 2 czerwca 2015, 22:44 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 25 lutego 2015, 17:04
Posty: 82
Lokalizacja: Kurp
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: Paweł
Oringi jakie tam były musiały być chyba od nowości bo były już trochę podniszczone. Zobaczymy jak będzie teraz po wymianie. W sumie to jestem na siebie zły, że zleciłem tą naprawę, tak bym miał łeb spokojniejszy - trochę by poszarpał na zimno i tyle, a teraz będzie mnie podświadomie łeb boleć. Czy gdyby było tak źle jak piszesz Stasiu to mechanik nie miałby problemów z zamontowaniem pompek?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 3 czerwca 2015, 17:42 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 25 lutego 2015, 17:04
Posty: 82
Lokalizacja: Kurp
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: Paweł
No i moja radość trwała krótko :( Po porannym uruchomieniu auta okazało się, że nie zmieniło się nic i takie objawy jakie były takie i są :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 3 czerwca 2015, 22:51 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
witaj Paweł widzisz jednak tak jak pisałem na razie śmigaj nie dawaj w pędzel spokojnie Ja rozejrzę się u nas za czapa i cena to jest najważniejsze dam znać jak cos znajdę Paweł podaj do siebie tel na pw będzie mi lepiej się w razie czego z tobą się skontaktować jeśli wyrazisz zgodę na tel

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 3 czerwca 2015, 22:59 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 25 lutego 2015, 17:04
Posty: 82
Lokalizacja: Kurp
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: Paweł
Na razie Stasiu muszę jeździć na tym co mam. Rozmawiałem jeszcze z tym mechanikiem dziś, że wymiana oringów i docisk wtyczek na nic się zdał. Uznaliśmy, że jak będzie mieć pompowtryski na 100% sprawne to podmieni i sprawdzimy czy to coś pomoże. Więc na razie Stasiu nie zawracaj sobie głowy dopóki nie podmienimy pompek, a to nie wiem niestety kiedy nastąpi bo mechanik nie wie kiedy będzie mieć pewniaki na podmianę. Jeśli to nic nie pomoże wtedy z pewnością zwrócę się do Ciebie z prośbą o pomoc w znalezieniu dobrej czapki i będziemy w kontakcie. Póki co poczekajmy na sprawne pompki.

Zastanawiam się tylko czy coś kiedyś nie walnie bo jeżdżę już tak dość długo, i w sumie nic się nie pogarsza. Czy może być tak, że coś gruchnie w trasie, czy będą jakieś inne objawy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 3 czerwca 2015, 23:13 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
ok Paweł tak zrobimy wiesz tak jak pisałem wyżej nie dawaj w pędzel po rozruchu zimnego poczekaj troszkę wiesz one są podparte wałkiem także wyskoczyć nie wyskoczą jedynie tylko będzie dostawał lewe powietrze miedzy uszczelnieniem także poczekaj jak będziesz miał pewne pompki

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 3 czerwca 2015, 23:31 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 25 lutego 2015, 17:04
Posty: 82
Lokalizacja: Kurp
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: Paweł
Nigdy nie daje po ogonie na zimnym silniku Stasiu. Więc poczekajmy, mam nadzieję że niezbyt długo. Jak mechanik dorwie pewne pompki to wtedy sprawa będzie na 100% jasna. Teraz pozostaje dać na tacę żeby to były pompki, a nie czapka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
height= height=