Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest sobota, 21 kwietnia 2018, 06:05

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: niedziela, 29 marca 2015, 19:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 5 lutego 2015, 01:30
Posty: 159
Lokalizacja: WLKP
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Karina
Od jakiegos czasu po dluzszym ( zazwyczaj nocnym) postoju auta mam problem z odpaleniem. Silnik prawie juz odpala po czym gasnie, przy ponownym rozruchu trzeba dlugo krecic rozrusznikiem aby odpalil (bywa, ze odpala przy lekko wcisietym pedale gazu). Przy tym kreceniu jest taki objaw jakby nie mial paliwa lub byl zalany (mam nadzieje, ze rozumiecie o co mi chodzi).
Nastepne odpalenia sa bezproblemowe.

Jakies pomysly w czym problem?

________________________________________________________________________________________________
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają

Howgh !


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 29 marca 2015, 20:05 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
Jakieś zadymienie towarzyszy temu zdarzeniu??(usterce) :)

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 29 marca 2015, 20:12 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 5 lutego 2015, 01:30
Posty: 159
Lokalizacja: WLKP
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Karina
dym sie pojawia (szary) ale nie jest to jakas wielka zadyma.

________________________________________________________________________________________________
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają

Howgh !


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 29 marca 2015, 20:49 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 lutego 2015, 23:45
Posty: 434
Lokalizacja: Jastrowie
Auto: VW Touran 1T2 2006-2010
Silnik: 1,9 TDI BLS 105
Imię: Marcin
Karina przerabiałem to u brata, wymieniliśmy filtr, vaku pompę, przewody paliwowe nawet założyliśmy zaworek zwrotny i nic nie pomagało, zmienił oringi na wtryskach i auto ożyło , nawet po dwóch dniach stania odpalał tak jak powinien więc nie inwestuj za dużo zacznij od uszczelnień na pompkach

________________________________________________________________________________________________
Marcin jestem i miałem VW Touran 2.0 TDI 136 KM 2003 r modelowo 2004
Teraz mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM 2005 modelowo 2006
GG 7631161, Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 29 marca 2015, 20:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 5 lutego 2015, 01:30
Posty: 159
Lokalizacja: WLKP
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Karina
Byly wymieniane przy okazji naprawy glowicy 6 miesiecy temu... to raczej cos innego

________________________________________________________________________________________________
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają

Howgh !


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 29 marca 2015, 20:59 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
Koleżanko a słyszysz jak pompa podaje paliwo jeśli jest cicho lub bardzo słabo ja słychać to masz przyczynę może być zaworek zwrotny ten co masz we filtrze paliwa

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 29 marca 2015, 21:17 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 4 lutego 2015, 12:57
Posty: 99
Auto: Inny
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Typowy objaw cofającego się paliwa. Trzeba posprawdzać wszystkie połączenia i oringi przy filtrze. Na początek warto zalożyć za filtrem zaworek zwrotny szybkie i tanie a już cos będziesz wiedziała

________________________________________________________________________________________________
Było Galaxy mk1 2000r., 1.9 TDI 110KM
Będzie...?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 29 marca 2015, 21:19 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 7 lutego 2015, 15:50
Posty: 149
Auto: VW Sharan MKI FLII 2004-2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 130
Imię: Piotr
Zaworek zwrotny lub cos co odpowiada za opadanie paliwa.

________________________________________________________________________________________________
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej

Piotr Jestem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 29 marca 2015, 21:34 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
dodam jeszcze ze można na zasilaniu założyć filterek ten przezroczysty i wtedy będzie widać czy jest w nim paliwo czy spływa to jest wtedy wiadomo zaworek zwrotny nie trzyma i paliwo się cofa

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 29 marca 2015, 22:09 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
Ja myślę że można by było sprawdzić :czujnik temp.cieczy,świece żar, kąta wyprzedzenia zapłonu filtr paliwa oraz siateczka na pompie paliwa w zbiorniku.Jeśli chodzi o uszczelniacze na pompkach to też bym to brał pod uwagę , bo może to być początek problemu uszczelniaczy.Filtr paliwa oraz siateczka na pompie paliwa w zbiorniku

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
height= height=