Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest środa, 21 listopada 2018, 14:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: poniedziałek, 1 sierpnia 2016, 20:54 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 4 lutego 2015, 13:55
Posty: 63
Lokalizacja: SJ\SK
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 2,0i ADY 115
Imię: Krzysiek
Pare dni wczesniej zatrybial dopiero po kilku minutach od uruchomienia, teraz podczas jazdy odwalil kite. Mial ktos podobne przypadlosci? Na poczatku uzytkowania Sharana raz poszly na maxa to odwrocilem zegary, wskazowki grawitacja wrocily i tematu nie drazylem... Jutro potraktuje sciezki goracym powietrzem o ile ogledziny nic mi nie powiedza...

Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 1 sierpnia 2016, 21:26 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
Krzysiu sprawdź piny podłączeniowe w zegarach w passacie cos w podobnie u kolegi miałem jeden pin nie wszedł w wtyczkę i brak było niektórych wskazań

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 2 sierpnia 2016, 20:12 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 16 lutego 2011, 15:36
Posty: 820
Lokalizacja: Olsztyn - Wrocław
Auto: VW Sharan MKI FLII 2004-2010
Silnik: 1,9 TDI BTB 150
Imię: Daniel
kmach77 dokładnie tak jak piszesz lutownica w rekę większe układy przylutować , a mniejsze można hot airem. Choć z tego co pamiętam wystarczyło przelutować co prawda w innym vagu tranzystory i było ok.

________________________________________________________________________________________________
Sharan Special Sport by daneczek76
Forum Tiguan Forum Sharan Forum Alhambra Forum Touran Forum Yeti Forum Roomster


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 11 sierpnia 2016, 12:28 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 4 lutego 2015, 13:55
Posty: 63
Lokalizacja: SJ\SK
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 2,0i ADY 115
Imię: Krzysiek
Na poczatek wszystkie styki, piny, tasmy zostaly potraktowane kontaktem,

Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 11 sierpnia 2016, 12:29 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 4 lutego 2015, 13:55
Posty: 63
Lokalizacja: SJ\SK
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 2,0i ADY 115
Imię: Krzysiek
kmach77 napisał(a):
Na poczatek wszystkie styki, piny, tasmy zostaly potraktowane kontaktem,

Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka

Teraz czas na obserwacje...

Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 16 sierpnia 2016, 17:18 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 16 lutego 2011, 15:36
Posty: 820
Lokalizacja: Olsztyn - Wrocław
Auto: VW Sharan MKI FLII 2004-2010
Silnik: 1,9 TDI BTB 150
Imię: Daniel
kmach77 i jak tam po zabiegu działa dobrze czy do poprawki?

________________________________________________________________________________________________
Sharan Special Sport by daneczek76
Forum Tiguan Forum Sharan Forum Alhambra Forum Touran Forum Yeti Forum Roomster


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 16 sierpnia 2016, 17:46 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 4 lutego 2015, 13:55
Posty: 63
Lokalizacja: SJ\SK
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 2,0i ADY 115
Imię: Krzysiek
Do wczrajszego dnia bez zastrzezen, wczoraj na moment umarl predkosciomierz i obrotomierz[ANGRY FACE]

Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 22 sierpnia 2016, 22:45 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 lutego 2015, 20:45
Posty: 165
Auto: Seat Alhambra MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AFN 110
Imię: Marcin
Sprawdź stan wtyczek. U mnie wariowały wskaźniki, bo masa zanikała. Kontaktron i drobny papier ścierny załatwiły sprawę. Tylko delikatnie, bo piny cienkie jak włos

________________________________________________________________________________________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
height= height=