Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest wtorek, 25 września 2018, 13:41

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: środa, 8 kwietnia 2015, 20:42 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 lutego 2015, 20:45
Posty: 165
Auto: Seat Alhambra MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AFN 110
Imię: Marcin
Witam szanowne Forum :czapka:
Czy ktoś z Was wie, jak w domowym zaciszu sprawdzić, czy akumulator ma przebicie na celach? Czy trzeba mieć do tego jakieś specjalne narzędzia?

________________________________________________________________________________________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 8 kwietnia 2015, 20:50 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
witam Marcin taki musisz mieć miernik on ma drut oporowy w środku co się grzeje trza uważać trzeba odkręcić korki podłączyć go przetłoczyć na zwarę i widzisz które cele się gotują czyli mają zwarcie
mam taki sam i zdaje egzamin można tez sprawdzić jakie ma napięcie aku
http://allegro.pl/tester-oporowy-mierni ... 58391.html

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 8 kwietnia 2015, 21:21 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 lutego 2015, 20:45
Posty: 165
Auto: Seat Alhambra MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AFN 110
Imię: Marcin
Aha, znaczy się, że zastąpienie miernika drutem miedzianym jest raczej kiepskim pomysłem :(

________________________________________________________________________________________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 8 kwietnia 2015, 23:29 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 4 lutego 2015, 13:07
Posty: 647
Lokalizacja: Miasto Trier. Niemcy.
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Jurek
Powiedzcie mi czy bawi sie jeszcze ktos w reperacje akumulatora. Jaki jest koszt nowego?

________________________________________________________________________________________________
Mowie i pisze po polsku. Jurek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 9 kwietnia 2015, 01:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 28 stycznia 2015, 23:31
Posty: 576
Lokalizacja: PL - Kraków
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AVG 110
Imię: Krzysiek
mamwi napisał(a):
Aha, znaczy się, że zastąpienie miernika drutem miedzianym jest raczej kiepskim pomysłem :(


zdecydowanie kiepskim i niebezpiecznym - drut Cu nie jest drutem oporowym

________________________________________________________________________________________________
O najlepszym towarzystwie mówi się, że rozmowa w nim poucza, a milczenie kształci - J.W. Goethe
Pozdrawiam Krakowa - Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 9 kwietnia 2015, 06:05 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 lutego 2015, 23:45
Posty: 436
Lokalizacja: Jastrowie
Auto: VW Touran 1T2 2006-2010
Silnik: 1,9 TDI BLS 105
Imię: Marcin
nie wiem czy ktoś reanimuje jeszcze akumulatory, koszt nowego to od 350 zł w górę (mówię o akumulatorze do sharana,

________________________________________________________________________________________________
Marcin jestem i miałem VW Touran 2.0 TDI 136 KM 2003 r modelowo 2004
Teraz mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM 2005 modelowo 2006
GG 7631161, Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 9 kwietnia 2015, 07:01 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 16 lutego 2011, 15:36
Posty: 820
Lokalizacja: Olsztyn - Wrocław
Auto: VW Sharan MKI FLII 2004-2010
Silnik: 1,9 TDI BTB 150
Imię: Daniel
kiedyś wiem że płukali akumulatory ileś razy potem zalewali nowy roztwór i ładowali , ale czy to na długo pomagało :wacko:

________________________________________________________________________________________________
Sharan Special Sport by daneczek76
Forum Tiguan Forum Sharan Forum Alhambra Forum Touran Forum Yeti Forum Roomster


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 9 kwietnia 2015, 19:57 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 lutego 2015, 20:45
Posty: 165
Auto: Seat Alhambra MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AFN 110
Imię: Marcin
Takie płukanie to może w starych akumulatorach było skuteczne. Nowe jak padną to kaput :anioł: .
Mi ćwierka pasek jakąś minutę po odpaleniu, tylko na wolnych obrotach i nie wiem dlaczego. Wygląda to tak, jakby aku brał duży prąd, a po chwili się naładowywał. Dlatego się pytałem. Pewnie muszę podjechać do jakiegoś akumulatorowca i to sprawdzić.

________________________________________________________________________________________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 9 kwietnia 2015, 21:08 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
dokładnie Marcin on ma specjalne mirniki to na miejscu sprawdzą kiedyś były rozbieralne aku zwłaszcza czarne i smołą zalewane teraz już ten montaż takich aku zanikł są nowoczesne żelowe i z oczkiem i jakieś z wkładkami srebrnymi i tudzież inne ale wiadomo nie ma nic wiecznego na każdy aku przychodzi czas i z tym trzeba się liczyć nie szukać ze to altek źle ładuje ze ma małe napięcie porostu sprawdź aku a będziesz wiedział wszystko

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 10 kwietnia 2015, 23:06 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 4 lutego 2015, 13:07
Posty: 647
Lokalizacja: Miasto Trier. Niemcy.
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Jurek
Na akumulatorze, oponach i hamulcach nie ma co oszczedzac. Kupujac samochod, nie pytalem o akumulator i nie sprawdzalem. Na drugi dzien kupilem nowy. Mam przynajmiej pwenosc jak cos nawali ze nie jest to wina aku. I to samo zrobie po 3 latach jezeli w miedzyczasie on mi nie wysiadzie.

________________________________________________________________________________________________
Mowie i pisze po polsku. Jurek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
height= height=