Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest poniedziałek, 17 grudnia 2018, 21:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: poniedziałek, 28 grudnia 2015, 19:06 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 lutego 2015, 20:45
Posty: 165
Auto: Seat Alhambra MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AFN 110
Imię: Marcin
Witam wszystkich.
Długo nie pisałem, bo się nic nie działo. Aż do dzisiaj. Mianowicie, po południu wystawiłem samochód z garażu, nigdzie nie jeździłem. Po dwóch - trzech godzinach wstawiłem go z powrotem i zonk - mruga kontrolka ciśnienia oleju oraz nie działa obrotomierz :facepalm:
- olej na pół stanu
- styki na obu czujnikach ciśnienia oczyszczone
- brak błędów w ECU
- test obrotomierza w VAG OK
- test kontrolki oleju w VAG OK
- test innych podzespołów licznika OK
- brak sygnału brzęczyka podczas mrugania kontrolki oleju
Ostatnio jeździłem w niedzielę i wszystko działało. Wczoraj wyjmowałem licznik, jak poprawiałem kontrolkę od świateł mijania. Czyżby tu był problem? Szczerze, podczas wyjeżdżania z garażu nie zwróciłem uwagi, czy to już było.

________________________________________________________________________________________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 28 grudnia 2015, 19:10 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
witaj być może sprawdź czy nie podwinął się tobie jeden z pinów bo są bardzo delikatne

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 28 grudnia 2015, 19:27 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 lutego 2015, 20:45
Posty: 165
Auto: Seat Alhambra MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AFN 110
Imię: Marcin
Ale co ma obrotomierz z kontrolką oleju? :facepalm: Ręce opadają. Mam nadzieję że nie zepsułem licznika.
Bo raczej nie jest to brak ciśnienia:
Załącznik:
Załącznik postu (zdjęcie, film, schemat, mapka, link lub inny) jest widoczny tylko dla zalogowanych Użytkowników forum.
Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania aby widzieć załaczniki i wykorzystywać w pełni funkcje forum


 

________________________________________________________________________________________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 28 grudnia 2015, 21:31 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 lutego 2015, 20:45
Posty: 165
Auto: Seat Alhambra MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AFN 110
Imię: Marcin
Wyciągnąłem licznik. Wypiąłem i wpiąłem wtyczki - zaczął działać obrotomierz, zgasł olej, a zapaliło się przegrzanie silnika :facepalm: Zdecydowanie muszę go rozkręcić i jeszcze raz złożyć.

________________________________________________________________________________________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 28 grudnia 2015, 23:52 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 lutego 2015, 20:45
Posty: 165
Auto: Seat Alhambra MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AFN 110
Imię: Marcin
Już wiem o co chodzi. Nie do końca dopięta czerwona wtyczka. Po dociśnięciu wszystko działa. Uff...

________________________________________________________________________________________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 29 grudnia 2015, 00:02 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
:thumbsup: :thumbsup: czyli trafiony zatopiony!!!

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 29 grudnia 2015, 17:20 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
a widzisz pisałem sprawdź dokładnie piny i wtyczki przy liczniku tak mimo woli dopisze trzeba wtyczki przy liczniku bardzo powoli zapinać to jest bardzo delikatne i należy szczególnie na to uważać miałem tak w golfie gdzie auto na lawecie musiało do szpeca pojechać także jestem uczulony na te wtyczki ale to ze 10 lat temu było ale to pozostaje i zwracam szczególnie na to uwagę jak demontuje licznik

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 3 stycznia 2016, 20:52 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 lutego 2015, 20:45
Posty: 165
Auto: Seat Alhambra MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AFN 110
Imię: Marcin
Zgadza się. Potem nic się już nie świeciło, ale po wyjęciu kluczyka ze stacyjki wskaźnik paliwa i temperatury działał nadal. Więc wyjąłem go jeszcze raz i oglądałem po lupą luty, aż doszedłem do czerwonego gniazda. Piny były jak oprószone mąką. Drobny papier ścierny i kontaktron i problem zniknął. Prawdopodobnie podtrzymanie pamięci licznika lub wyświetlacze ciągnęły masę ze wskaźników.

________________________________________________________________________________________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 4 stycznia 2016, 17:58 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
witam Marcin następnym razem lepiej ze by nie to poradzę by zakupić sobie wazelinę techniczną i lekko ja podgrzać i delikatnie pędzelkiem po druku przesmarować to wtedy nie utleniają się luty i izoluje i nie powstaje tzw śniedź

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 5 stycznia 2016, 07:42 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 28 stycznia 2015, 23:31
Posty: 579
Lokalizacja: PL - Kraków
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AVG 110
Imię: Krzysiek
Wazelina techniczna zwykle zawiera kwasy i nie nadaje się do tego.
Jeśli wazelina to tylko bezkwasowa. W handlu jest wiele środków do zabezpieczania styków

________________________________________________________________________________________________
O najlepszym towarzystwie mówi się, że rozmowa w nim poucza, a milczenie kształci - J.W. Goethe
Pozdrawiam Krakowa - Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
height= height=