Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest poniedziałek, 23 kwietnia 2018, 03:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: czwartek, 13 sierpnia 2015, 22:16 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 28 stycznia 2015, 23:31
Posty: 576
Lokalizacja: PL - Kraków
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AVG 110
Imię: Krzysiek
Bogos napisał(a):
jak się zatną po włączeniu zaraz na połowie szyby to po wyłaczeniu i właczeniu zapłonu już nie idą dalej tylko wracają pod szybę

Nie znam dokładnie jak to jest w Sharanie podpięte. Miałem tak właśnie jak piszesz w Cordobie (i na tej podstawie wnioskuję) - to ustrojstwo elektryczne podawało właśnie napięcie po zapłonie aby wróciły do pozycji zerowej i takie ma ono zadanie.
Jakby nie było tego ustrojstwa to jakbyś z pająka wyłączył na środku szyby to stałyby na środku a mają wracać do zerowej i to robi właśnie ten prymitywny stycznik z krzywką napędzaną przez ślimak silnika po prostu podtrzymuje a jak są w zerze to odłącza prąd

________________________________________________________________________________________________
O najlepszym towarzystwie mówi się, że rozmowa w nim poucza, a milczenie kształci - J.W. Goethe
Pozdrawiam Krakowa - Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 13 sierpnia 2015, 23:13 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
Aha no to czyli sprawa bliska koncowi. Zmienie to i zobaczymy. :thumbsup:

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 15 sierpnia 2015, 18:35 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 16 lutego 2011, 15:36
Posty: 798
Lokalizacja: Olsztyn - Wrocław
Auto: VW Sharan MKI FLII 2004-2010
Silnik: 1,9 TDI BTB 150
Imię: Daniel
stawiam na zacierający sie mechanizm viewtopic.php?f=81&t=96

________________________________________________________________________________________________
Sharan Special Sport by daneczek76
Forum Tiguan Forum Sharan Forum Alhambra Forum Touran Forum Yeti Forum Roomster


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 26 sierpnia 2015, 16:47 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
daneczek76 napisał(a):
stawiam na zacierający sie mechanizm viewtopic.php?f=81&t=96

No i teraz zostałem zmuszony wkąbinować trochę czasu na zmianę tego ramienia lub jego serwis. Od wczoraj stanęły dęba i ani rusz.Dam cynka co i jak bo mam 4 dni wolnego także dam znać.
Ps. Danielu jest piana także powinno być ok ;) ;) ;)

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 27 sierpnia 2015, 07:39 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 lutego 2015, 20:45
Posty: 165
Auto: Seat Alhambra MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AFN 110
Imię: Marcin
Uważaj żeby nie uszkodzić czopów przy wybijaniu z tulejek. Lubią się rozsypać

________________________________________________________________________________________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 27 sierpnia 2015, 10:47 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
podpowiem zrób małe dziurki i zawsze możesz troszkę (kapkę oleju ) i masz zawsze na chodzie tak u siebie ostatnio robiłem bo już zauważyłem ze cos za ciężko chodziły rozbiórka wyczyszczenie nawiercenie małego otworku w prowadnicy trzpienia i problem z głowy mała strzykaweczka z odrobina oleju załatwia problem

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 27 sierpnia 2015, 21:59 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
No i po robocie. W sumie tylko mi wystarczy potwierdzić że to były zatarty mechanizm na tulejach. Naprawdę silniczek wycieraczek miał zawaliście ciężko dosłownie w rękach tego nie szło ruszyć dopiero imadło i klucz do wody to ruszyło.Jedynie co to dołożyłem do tych ramion kalamitki do pózniejszego serwisowania. Kilka fotek dokładam poniżej.
Dzięki za podpowiedzi. :thumbsup: :thumbsup:


 

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 27 sierpnia 2015, 23:22 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 lutego 2015, 20:30
Posty: 748
Lokalizacja: uniemyśl
Auto: Seat Alhambra MKI FL 2000 -2010
Silnik: 1,9 TDI ASZ 131
Imię: stanisław
no i teraz na wieki

________________________________________________________________________________________________
moje gg 13141438 tu zawsze jestem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 28 sierpnia 2015, 14:34 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
Dokładnie tak jak piszesz stasiu

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 28 sierpnia 2015, 19:45 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 16 lutego 2011, 15:36
Posty: 798
Lokalizacja: Olsztyn - Wrocław
Auto: VW Sharan MKI FLII 2004-2010
Silnik: 1,9 TDI BTB 150
Imię: Daniel
dobra robota :thumbsup:

________________________________________________________________________________________________
Sharan Special Sport by daneczek76
Forum Tiguan Forum Sharan Forum Alhambra Forum Touran Forum Yeti Forum Roomster


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
height= height=