Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest piątek, 20 kwietnia 2018, 20:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: czwartek, 13 sierpnia 2015, 21:08 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
Witajcie.
1. Zauważyłem że w moim sharanie czasami szwankują wycieraczki. Problem polega na tym że jak włączę wycieraczki to czasami się zatrzymują w różnych pozycjach na szybie i już nie wrócą na swoją pozycje. Pomaga wyłączenie i włączenie zapłonu ,wtedy wrócą na swoje miejsce.Ktoś to już przerabiał lub wiecie co to może być. Przełącznik pod kierą czy sam mechanizm pada lub może coś innego????
2.A i jeszcze mam jedno pytanie.... Czy po użyciu wycieraczek i po wyłączeniu stacyjki wycieraczki wam wracają bliżej siebie tak że są bardzo blisko siebie???

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Ostatnio edytowano czwartek, 13 sierpnia 2015, 21:23 przez Bogos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 13 sierpnia 2015, 21:11 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 lutego 2015, 23:45
Posty: 434
Lokalizacja: Jastrowie
Auto: VW Touran 1T2 2006-2010
Silnik: 1,9 TDI BLS 105
Imię: Marcin
Ja bym szukał przy mechanizmie

________________________________________________________________________________________________
Marcin jestem i miałem VW Touran 2.0 TDI 136 KM 2003 r modelowo 2004
Teraz mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM 2005 modelowo 2006
GG 7631161, Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 13 sierpnia 2015, 21:19 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
Mam właśnie mechanizm od alhambry i tak myślałem przełożyć i zobaczyć ale chcę sie upewnić żeby się na darmo nie narobić.

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 13 sierpnia 2015, 21:24 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 28 stycznia 2015, 23:31
Posty: 576
Lokalizacja: PL - Kraków
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AVG 110
Imię: Krzysiek
Na ile ta pozycja sie różni.
Podejrzany może być również element elektryczny odpowiadający za zatrzymanie i powrót
zwykle jest on w silniku wycieraczek ale w sharanie nie robiłem

________________________________________________________________________________________________
O najlepszym towarzystwie mówi się, że rozmowa w nim poucza, a milczenie kształci - J.W. Goethe
Pozdrawiam Krakowa - Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 13 sierpnia 2015, 21:30 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
Czyli całe to ustrojstwo sterujące może siedzieć w silniku wycieraczek??
Aha pytasz Krzysztof o tą pozycję w której stoją wycieraczki????

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 13 sierpnia 2015, 21:34 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 4 lutego 2015, 10:06
Posty: 67
Lokalizacja: Ozorkow
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Darek
Witam Bogus mialem podobne objawy jak byly zatarte ośki ramion wycieraczek,po przesmarowaniu problem znikl. Zobacz czy ośki lekko sie obracaja.

________________________________________________________________________________________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 13 sierpnia 2015, 21:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 28 stycznia 2015, 23:31
Posty: 576
Lokalizacja: PL - Kraków
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AVG 110
Imię: Krzysiek
Tak pytam jak stają

To ustrojstwo elektryczne jest w silniku napędzane przez ślimak ma za zadanie podtrzymywać napięcie żeby wróciły jak wyłączysz w środku szyby

________________________________________________________________________________________________
O najlepszym towarzystwie mówi się, że rozmowa w nim poucza, a milczenie kształci - J.W. Goethe
Pozdrawiam Krakowa - Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 13 sierpnia 2015, 21:55 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
Ok Panowie w takim razie skuszę się wydrzeć całe ustrojstwo i zobaczę czy chodzi to wszystko w miarę lekko albo zrobię serwisa tym ramionom od alhambry imam nadzieje że problem zniknie. Szczerze mówiąc myślałem że coś ten przełącznik pod kiera fandzoli ;) Marcin,Darek,Krzyś -idę za waszym głosem :thumbsup: Mam nadzieję że mnie w krzaki nie puścicie hehehehheheee :) :)

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 13 sierpnia 2015, 22:00 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 28 stycznia 2015, 23:31
Posty: 576
Lokalizacja: PL - Kraków
Auto: VW Sharan MKI 1995-2000
Silnik: 1,9 TDI AVG 110
Imię: Krzysiek
Spoko zobacz najpierw czy mechanicznie chodzą luźno, jak twardo wiadomo rozebrać oczyścić przesmarować.
Jak stają pomimo luźnego chodzenia bierz pod lupę to ustrojstwo w silniku wycieraczek

W zasadzie jak stawałyby mechanicznie zacięte i elektryczne ustrojstwo byłoby ok to idzie dość duży prąd zmień testowo bezpiecznik na 10 lub 15 A - powinno go wtedy wywalić bo w takim przypadku ustrojstwo elektryczne daje prąd a silnik jest zatrzymany mechanicznie i pracuje podobnie jak na lekkim zwarciu

Pająk pod kierą - brałbym pod uwagę na ostatku

Powodzenia i daj znaka co było

________________________________________________________________________________________________
O najlepszym towarzystwie mówi się, że rozmowa w nim poucza, a milczenie kształci - J.W. Goethe
Pozdrawiam Krakowa - Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 13 sierpnia 2015, 22:08 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2015, 21:38
Posty: 412
Lokalizacja: Stryn No---Rzeszów
Auto: VW Sharan MKI FL 2000-2004
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Imię: Bogusław
Ale dziwne jest to że jak się zatną po włączeniu zaraz na połowie szyby to po wyłaczeniu i właczeniu zapłonu już nie idą dalej tylko wracają pod szybę.hmmmm???.
Krzyś z tym prądem mogę spróbować ale to mi sie dzieje raz na tydzien także myslę że prędzej to chyba wymienię :thumbsup:

________________________________________________________________________________________________
Siła tkwi w TDI...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
height= height=