Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest poniedziałek, 16 grudnia 2019, 02:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: poniedziałek, 15 lipca 2019, 17:01 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 16 lutego 2011, 15:36
Posty: 836
Lokalizacja: Olsztyn - Wrocław
Auto: VW Sharan MKI FLII 2004-2010
Silnik: 1,9 TDI BTB 150
Imię: Daniel
Oryginał lub Cont ja tyko te zakładam.

________________________________________________________________________________________________
Sharan Special Sport by daneczek76
Forum Tiguan Forum Sharan Forum Alhambra Forum Touran Forum Yeti Forum Roomster


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 24 lipca 2019, 12:36 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): piątek, 26 października 2018, 09:14
Posty: 26
Auto: VW Sharan MKI FLII 2004-2010
Silnik: 1.9 TDI AXR 101
A co powiecie o produktach od HEPU -tutaj przykładowa specyfikacja: https://motoszef.pl/partscatalogue/pomp ... 00453.aspx


Ktoś czy ktoś już zakładał rozrząd od nich? Zastanawiam się, jak się, jaka będzie jego żywotność?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 31 lipca 2019, 22:45 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 16 lutego 2011, 15:36
Posty: 836
Lokalizacja: Olsztyn - Wrocław
Auto: VW Sharan MKI FLII 2004-2010
Silnik: 1,9 TDI BTB 150
Imię: Daniel
Osobiści nie pomogę nie używałem tak że się nie wypowiem

________________________________________________________________________________________________
Sharan Special Sport by daneczek76
Forum Tiguan Forum Sharan Forum Alhambra Forum Touran Forum Yeti Forum Roomster


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 1 sierpnia 2019, 11:21 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 24 stycznia 2018, 15:13
Posty: 39
Auto: VW Touran 1T3 2010-
Silnik: 1,6 TDI CR CAYC 105
Hrpu nie produkuje pasków czy łożysk. Robi tylko pompy. Muszą coś brać i sygnować.

________________________________________________________________________________________________
1t2i1t3 bls i cayc wszystko zachipsowane


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 23 października 2019, 08:46 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): piątek, 2 listopada 2018, 10:11
Posty: 21
Auto: VW Touran 1T1 2003-2006
Silnik: 1,9 TDI AUY 115
Ehh, szkoda, że rozrządy na łańcuszku nie są standardem. Ich wytrzymałość jest zdecydowanie większa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 23 października 2019, 09:03 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 lutego 2015, 23:45
Posty: 456
Lokalizacja: Jastrowie
Auto: VW Touran 1T2 2006-2010
Silnik: 1,9 TDI BLS 105
Imię: Marcin
karyon napisał(a):
Ehh, szkoda, że rozrządy na łańcuszku nie są standardem. Ich wytrzymałość jest zdecydowanie większa.
I tu się z tobą nie zgodzę, niestety dzisiajesze silniki na łańcuchu są słabe, kiedyś to była dobra robota teraz wielkie gu......

Wysłane z mojego Hammer Energy przy użyciu Tapatalka

________________________________________________________________________________________________
Marcin jestem i miałem VW Touran 2.0 TDI 136 KM 2003 r modelowo 2004
Teraz mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM 2005 modelowo 2006
GG 7631161, Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 23 października 2019, 10:23 
Offline
Użytkownik forum

Dołączył(a): środa, 24 stycznia 2018, 15:13
Posty: 39
Auto: VW Touran 1T3 2010-
Silnik: 1,6 TDI CR CAYC 105
Rozważając to jeszcze pod kątem np wymiany np pompy czy wtryskowej czy CR czy choćby robienia np upg to paskowy jest dużo wygodniejszy. Mówili się też że niby cichszy. Łatwość sprawdzenia czy coś jest nie halo też paskowy lepiej wypada.
Poza tym Marcin dla nas też lepiej bo i coś tam wpadnie parę zł za wymianę.

________________________________________________________________________________________________
1t2i1t3 bls i cayc wszystko zachipsowane


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 23 października 2019, 10:45 
Offline
Użytkownik forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 lutego 2015, 23:45
Posty: 456
Lokalizacja: Jastrowie
Auto: VW Touran 1T2 2006-2010
Silnik: 1,9 TDI BLS 105
Imię: Marcin
wesol napisał(a):
Rozważając to jeszcze pod kątem np wymiany np pompy czy wtryskowej czy CR czy choćby robienia np upg to paskowy jest dużo wygodniejszy. Mówili się też że niby cichszy. Łatwość sprawdzenia czy coś jest nie halo też paskowy lepiej wypada.
Poza tym Marcin dla nas też lepiej bo i coś tam wpadnie parę zł za wymianę.
Dokładnie tak jak piszesz Paweł nic dodać nic ująć

Wysłane z mojego Hammer Energy przy użyciu Tapatalka

________________________________________________________________________________________________
Marcin jestem i miałem VW Touran 2.0 TDI 136 KM 2003 r modelowo 2004
Teraz mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM 2005 modelowo 2006
GG 7631161, Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
height= height=