Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest niedziela, 16 czerwca 2019, 15:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Znalezione wyniki: 417
Szukaj w wynikach:

Autor Wiadomość

 Dział: Silnik diesel - problemy i usterki   Wątek: AVG - chwilowy spadek mocy czy to zawór sterujący turbiną ?

Napisane: czwartek, 22 marca 2018, 17:29 

Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 1641


Dzieki Tomku za podpowiedź, też na to stawiałem - na razie się nie powtarza ale i auto nie dostaje ode mnie kopa tak mocno a i tak po świętach bedzie u kumpla z paroma innymi sprawami do zrobienia to ogarniemy i ten temacik :)

Skrobniete z Tapatalka

 Dział: Prawo ruchu drogowego, Zdarzenia drogowe, Ubezpieczenia   Wątek: Pieszy w ruchu drogowym

Napisane: wtorek, 27 lutego 2018, 18:57 

Odpowiedzi: 12
Wyświetlone: 5156


Tak wiem że są różne prędkości w PL 20km/h a w Niemczech 10km/h 10km/h to moim zdaniem tylko teoria bo to nierealna prędkość trudno ją utrzymać leciutkie ruszenie gazem i jest już 12 czy 13 a to w tym przypadku aż 20-30% 5m przy prędkości 10km/h - Przyjmuje się że czas reakcji kierowcy na niespodzie...

 Dział: Prawo ruchu drogowego, Zdarzenia drogowe, Ubezpieczenia   Wątek: Pojecie bezpiecznego odstępu w ruchu drogowym

Napisane: wtorek, 27 lutego 2018, 01:43 

Odpowiedzi: 1
Wyświetlone: 1447


trzymałem się zbyt blisko za poprzedzającym pojazdem hmm.... mocno nieprecyzyjne i trudne do określenia w metrach pojęcie zarówno dla policji jak i dla kierujących , podobne pojęcie to "zachować bezpieczny odstęp" przy załozeniu stałej prędkości inny będzie bezpieczny odstęp na zaśnieżone...

 Dział: Prawo ruchu drogowego, Zdarzenia drogowe, Ubezpieczenia   Wątek: Pieszy w ruchu drogowym

Napisane: wtorek, 27 lutego 2018, 01:27 

Odpowiedzi: 12
Wyświetlone: 5156


W myśl przepisów w Pl strefa zamieszkania musi być oznakowana i zawiera się pomiędzy znakami http://www.brd.org.pl/media/Image/D-40%20D-41.bmp szczerze mówiąc mocno się dziwię że przepisy dotyczące ruchu pieszych w strefie zamieszkania w PL i DE są różne Pytanko Jurek - w jakiej odległości przed mas...

 Dział: Prawo ruchu drogowego, Zdarzenia drogowe, Ubezpieczenia   Wątek: Pieszy w ruchu drogowym

Napisane: poniedziałek, 26 lutego 2018, 17:10 

Odpowiedzi: 12
Wyświetlone: 5156


Zdjęcie nie pokazuje czy jest to oznakowana strefa zamieszkania zakładając że jest to strefa zamieszkania - tak bedzie miał pierwszeństwo zakładając że nie jest to strefa zamieszkania- nie ma pierwszeństwa jednak przepis "gdy pojazd przejeżdża przez chodnik lub drogę (ścieżkę) dla pieszych, jes...

 Dział: Prawo ruchu drogowego, Zdarzenia drogowe, Ubezpieczenia   Wątek: Pieszy w ruchu drogowym

Napisane: sobota, 24 lutego 2018, 20:07 

Odpowiedzi: 12
Wyświetlone: 5156


rist napisał(a):
Nie wiem co by mnie spotkalo gdybym wyszedl z auta i wdal sie z babami w dyskusje.

A ja wiem :devil2: to co na filmiku - czas 0:34 https://www.youtube.com/watch?v=jPwcmCjMI-M

 Dział: Prawo ruchu drogowego, Zdarzenia drogowe, Ubezpieczenia   Wątek: Pieszy w ruchu drogowym

Napisane: sobota, 24 lutego 2018, 19:48 

Odpowiedzi: 12
Wyświetlone: 5156


Polskie przepisy dają pierwszeństwo pieszemu: ⋅ na oznakowanym przejsciu dla pieszych, jeśli na nie już wszedł - nie dotyczy to pieszego na wysepce oraz oczekującego na chodniku ⋅ w oznakowanych strefach zamieszkania ⋅ na placu, na którym nie wydzielono jezdni i chodnik...

 Dział: Silnik diesel - problemy i usterki   Wątek: Wyrobiony gwint w spuscie (miska olejowa).

Napisane: sobota, 24 lutego 2018, 15:18 

Odpowiedzi: 8
Wyświetlone: 3367


To duży zestaw uniwersalny, niby cena nie straszna ale zestaw na pewno na wyrost, looknij jeszcze moze za mniejszymi zestawami na allegro zaczynają się już od ok. 5-6EUR pewnie na Amazonie czy Ebayu też są - zawsze to parę groszy w kieszeni :)

Wysłane z Tapatalka

 Dział: Silnik diesel - problemy i usterki   Wątek: Wymieniony napinacz.

Napisane: sobota, 24 lutego 2018, 13:11 

Odpowiedzi: 5
Wyświetlone: 2756


Pytanie Jurka i temat wątku są jasne i prośba aby na tym się skoncentrować - OT, dywagacje i posty nic nie wnoszące do tematu wątku zostały usuniete.

 Dział: Silnik diesel - problemy i usterki   Wątek: AVG - chwilowy spadek mocy czy to zawór sterujący turbiną ?

Napisane: piątek, 23 lutego 2018, 14:32 

Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 1641


Jak w temacie - objawy: przy predkości ok.150km/h spadek mocy i mozliwa jazda ca120km/h, spiernicza mi i wyprzedza mnie tabun moich ok 20koników :) a po wyjeździe z autostrady i zmniejszeniu prędkości na odcinku 2km do roboty słychać terkotanie jakby jakiś elektrozawór przepuszczał, niestety jest to...
Sortuj wg:  
Strona 2 z 42 [ Znalezione wyniki: 417 ]


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL