Forum Tiguan Sharan Yeti Alhambra Touran Roomster vag-van-suv.pl

Pomoc , Porady Techniczne , Przyjaźń , Dobra Zabawa.
Teraz jest poniedziałek, 16 września 2019, 04:41

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Znalezione wyniki: 594
Szukaj w wynikach:

Autor Wiadomość

 Dział: Eksploatacja porady opinie   Wątek: Jakie wycieraczki założyć?

Napisane: środa, 21 sierpnia 2019, 23:18 

Odpowiedzi: 25
Wyświetlone: 11186


Rozbieralem ok. 3 lata temu. Bede chcial jeszcze raz zajrzec do podszybia sprawdzic luzy i nasmarowac. Nie wiem dalej skad ten kawalek blachy ktory byc moze mial jakes zadanie podczas pracy wycieraczek i stad nie wycieraja do konca szyby.

 Dział: Eksploatacja porady opinie   Wątek: Jakie wycieraczki założyć?

Napisane: wtorek, 20 sierpnia 2019, 21:49 

Odpowiedzi: 25
Wyświetlone: 11186


Witam. Czy moglby mi ktos powiedziec dlaczego przednie wycieraczki w moim sharanie nie wycieraja do konca szyby. Zostaje duzy nieprzejrzysty pasek po obydwoch stronach szyby. Podczas wymiany filtra kabinowego natrafilem na podszybiu na luzny kawalek blachy ktory wyjalem. Zalaczam takze zdjecie tej ...

 Dział: Eksploatacja porady opinie   Wątek: Jakie wycieraczki założyć?

Napisane: poniedziałek, 19 sierpnia 2019, 22:04 

Odpowiedzi: 25
Wyświetlone: 11186


Witam.
Czy moglby mi ktos powiedziec dlaczego przednie wycieraczki w moim sharanie nie wycieraja do konca szyby. Zostaje duzy nieprzejrzysty pasek po obydwoch stronach szyby.

 Dział: Usterki elektronika - elektryka   Wątek: Samopoziomowanie sie swiatel (zadne kseony) w sharanie.

Napisane: poniedziałek, 15 lipca 2019, 22:33 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 1039


Wszystko ok. Znalazlem filmik, jest pokazane od A do Z jak sie wymienia ten silniczek. Zostal wymieniony, dzisiaj otrzymalem nalepke na nastepne 2 lata.
Dzieki za pomoc.
Pozdrawiam

 Dział: Usterki elektronika - elektryka   Wątek: Samopoziomowanie sie swiatel (zadne kseony) w sharanie.

Napisane: środa, 10 lipca 2019, 19:48 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 1039


Kupilem nowy, chcialbym go sam zamontowac. Szukam na YuTube film.

 Dział: Usterki elektronika - elektryka   Wątek: Samopoziomowanie sie swiatel (zadne kseony) w sharanie.

Napisane: czwartek, 4 lipca 2019, 19:31 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 1039


Witam.
Dzieki za pomoc. :)

 Dział: Usterki elektronika - elektryka   Wątek: Samopoziomowanie sie swiatel (zadne kseony) w sharanie.

Napisane: niedziela, 30 czerwca 2019, 15:39 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 1039


Dzieki Wesol za porade.

Czy mogl bys podac mi katalogowy numer tego silniczka? Zamowie go przez internet. Czy znasz jakis filmik na ktorym pokazane jest jak wyciagnac lampe w sharanie i wymienic ten zepsuty silniczek?

Pozdrawiam

 Dział: Usterki elektronika - elektryka   Wątek: Samopoziomowanie sie swiatel (zadne kseony) w sharanie.

Napisane: piątek, 28 czerwca 2019, 19:46 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 1039


Witam. Bedac pare dni temu na przegladzie dostalem dwie pozycje do naprawienia w sharanie. Musze wymienic przewody hamulcowe z przodu, lewy i prawy. Mam juz termin na warsztacie. O cenie za wymiane tych wezy nie bede pisal bo popsuje sobie humor. Oprocz tego zostanie mi do naprawy samopoziomowanie p...

 Dział: Silnik diesel - problemy i usterki   Wątek: Wyciek wody.

 Tytuł: Re: Wyciek wody.
Napisane: piątek, 28 czerwca 2019, 19:23 

Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 518


Wody do wycieraczek nie ubywa i czasami przestaje kapac. Mysle ze to sie skrapla od klimatyzacji. Jezdze na pelnym schlodzeniu.
Dziekuje Marcin :) za porade.

 Dział: Silnik diesel - problemy i usterki   Wątek: Wyciek wody.

 Tytuł: Wyciek wody.
Napisane: środa, 26 czerwca 2019, 19:35 

Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 518


Witam.
Podczas dzisiejszych upalnych dni ( 26.06.2019 ), zauwazylem plamy na asfalcie pod moim sharanem. Kapie z tyl auta po lewej stronie. Nie jest to paliwo, mysle ze jest to plyn do do wycieraczek. Czy moglby mi ktos powiedziec jak dotrzec do tego miejsca aby usunac ta usterke?

Pozdrawiam.
Sortuj wg:  
Strona 1 z 60 [ Znalezione wyniki: 594 ]


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL